Rauma (miksei muukin Satakunta)

Jos sinun kaupungissasi ei ole vielä mitään Zeitgeist-liikkeen toimintaa voit keskustella asiasta täällä sekä sopia tapaamisia jne.

Rauma (miksei muukin Satakunta)

Postby Jussi Valonen » Fri Jun 18, 2010 17:59

Suku on Rauman seudulta kotoisin ja siellä tulee välillä käytyä, nytkin ajattelin juhannuksen viettää Raumalla. Jos kiinnostaa paikallisen toiminnan järkkäily tai ihan vaan jutustelu Zeitgeist-liikkeeseen liittyvistä asioista niin minut saa mukaan silloin kuin olen paikkakunnalla. Juttua löytyy kyllä niin käytännön pikkuasioista kuten esitteistä ja tapaamisen järjestämisestä siihen mitä tapahtuu kansainvälisellä tasolla, pyrin yleisesti olemaan perillä siitä mitä tapahtuu.

Yksin en kyllä voi Turusta käsin lähteä toimintaa luomaan, vaan aloitteen on tultava sieltä päin. Rauman seudulla (koska siellä kuitenkin silloin tällöin käyn) voin jotain konkreettista tehdäkin, Porissa saakka teoriassa olen valmis käymään tapaamisissa mutta se vaatisi ajankohdan sopimista & tietämistä hyvissä ajoin.

Mutta esittäytykää Satakuntalaiset ihmeessä vaikkei mitään tapaamista tms. heti olisikaan kukaan järjestämässä. Olen tässä pohdiskellut jos vaikka yksin järjestäisin Raumalla ensi Z-päivän (tai aaton) tapahtuman, mutta saa nyt nähdä kun on muitakin ajatuksia tuolle ajankohdalle ja yksin järjestämiselle on kynnys aina korkeammalla ja porukalla hauskempaa ( ;) vinkki vinkki).
Jussi Valonen

Return to Muut kaupungit