TRE SEURAAVA MIITTI 5.1.2011 klo 18 @ Hertta

Tampereen alueen toiminnan organisointiin tarkoitettu foorumi.

Re: Tampere

Postby Lemieaux » Tue Jul 07, 2009 00:06

Ircissä tuli esille tämä Hertta, ja katsomalla heidän yhteistyökumppanit-listaansa (etusivun oikea laita), totean että tämä olisi mielestäni erittäinkin sopiva miittauspaikka. Siitä pääsee myös kätevästi bussilla Tupsulaan, ja jos säät sallivat, on vieressä sorsapuisto jossa voi istuskella myös ulkosalla. Eli jos nähdään siellä klo18, itse menen varmaan jo vähän etukäteen jotta pääsen sisään kyseisen paikan fiilikseen ja vibaan ;)

http://www.kahvilahertta.org/

Sovimme myös alustavasti, että tiistain miitti olisi lähinnä rentoa tutustumista ja ehkä jotain kalentereiden yhteensovittamista, ja keskiviikkona vois olla toinen miitti jollon vois tehdä yhdessä jotain hyödyllistä kuten kirjotusvihreiden ettimistä käännöksistä tai itse käännösten tekemistä tms. Ehdotan että molemmat vois olla Hertassa, tiistaina klo18 sekä keskiviikkona klo18.
A dream you dream alone is only a dream. A dream we dream together is reality.
Lemieaux

Postby juma » Tue Jul 07, 2009 00:19

Ilmoittaudun täten myös täällä forumilla osallistujaksi tuohon miittiin, jos joku ihana stalkkeri ei vielä ole siitä tietoinen.
Toivottavasti nyt edes pari olentoa kerkeää bongaamaan tämän miitin ajan ja paikan täältä foorumin syövereistä.

Suosittelisin lämpimästi että tulkaapa ihmeiset ihmeessä irciin.
Jos ei irc-nolifettely ole ennalta tuttua touhua niin: http://webchat.xs4all.nl/ -> Chatchannel "other" ja kirjoita #Zeitgeist.fi
http://www.mibbit.com/chat/ on myös ihan toimiva.
Instead of concentrating on the continuous distractions of the mind, free your mind with the silence. Relax to the flow of the present and gain the bliss of balance.
juma

Postby gonzoflam » Tue Jul 07, 2009 13:05

Itse en pääse osallistumaan tänään kun sorvi vaatii rassausta aina tuonne klo 22:en asti :D mut pitäkää mielessä toi 11.7 talousdemokratia miitti Metsolla klo 13-16 ja tulkaa paikalle jos kykenette!
gonzoflam

Postby Lemieaux » Tue Jul 07, 2009 17:10

Eli siis vajaan tunnin päästä ois miitti tuolla Hertassa, mä varasin oikeen "kabinetin" tai jonku huoneen, se on nimellä Lenni / ZG. Toivottavasti löydätte kaikki perille :)
Lemieaux

Postby Lemieaux » Wed Jul 08, 2009 14:40

Juma, Olli, Eliisa, Joutsipoude ja mä mennään ainakin tänään TTY:lle johonki atk-luokkaan/kirjastoon säätämään käännöksiä, suunnittelemaan flyereitä, printtaamaan flyereitä jne juttuja sekä suunnittelemaan ylipäänsä tulevaa toimintaa. Alotellaan joskus about klo18. Jos muita Tampereelta (moon, esprite, gonzoflam, jotain muita?) haluu tulla mukaan niin soittakaa mulle. Numero löytyy kun etsii Tupsulan nykyasukkaat netistä ja kattoo B12 kämpässä asuvan kaverin numeron :)

P.S. Orveli ja NoJustSe tulee kans pk-seudulta meidän Tampere-miittiin <3
Lemieaux

Postby Lemieaux » Thu Jul 09, 2009 19:52

Pidettiin siis tapaamiset sekä tiistaina 7.7. että keskiviikkona 8.7. Tiistain tapaamisesta kahvila Hertassa tein pienen yhteenvedon tuonne: http://www.zeitgeist.fi/wiki/Tampere_07 ... Tapaaminen

Keskiviikkona kävimme läpi Addendumin tekstityksiä (saatiin vain noin 12min / 2h valmiiks, mutta työ jatkunee lähiaikoina) ja suunnittelimme flyereitä TTY:llä. Näitä flyereitä ja jullareita Orveli laittaa nettiin kunhan viilaa niitä vielä hieman. Minä ja juma voimme ainakin printata melko monta flyeriä TTY:llä, joten meiltä voi varmaankin kysellä pientä pinkkaa itselleen levitykseen.

P.S. Ens tapaamiseen yritetään saada myös nimimerkit moon, gonzoflam, Mr I, esprite, petril ja Olavile :) Yritetään saada pystyyn sähköpostilista, johon haluaisin lisätä kaikki Tamperelaiset. Älähtäkää jos ette tällaista halua :)
Lemieaux

Postby Ilkkius » Fri Jul 10, 2009 14:45

Toi artikkeli Voima -lehteen on hyvä idea. Hyvä kun keksitte. ;)
Olen sitä aina silloin tällöin selaillut mutta en sitten osannut ajatella niin pitkälle, että sinnehän Zeitgeist artikkeli sopisi kuin nenä päähän.

Oisko sellaisessa mitään ideaa, että pidettäis joskus Zeitgeist Suomi -kokoontuminen?
Ilkkius

Postby juma » Fri Jul 10, 2009 23:48

Ollin muistilista keskiviikon tre miitistä.
Attachments
z-toimintaa.txt
(7.89 KiB) Downloaded 92 times
Instead of concentrating on the continuous distractions of the mind, free your mind with the silence. Relax to the flow of the present and gain the bliss of balance.
juma

Postby moon » Tue Jul 14, 2009 12:13

Lemieaux wrote:P.S. Ens tapaamiseen yritetään saada myös nimimerkit moon, gonzoflam, Mr I, esprite, petril ja Olavile :) Yritetään saada pystyyn sähköpostilista, johon haluaisin lisätä kaikki Tamperelaiset. Älähtäkää jos ette tällaista halua :)

joo, mut voi lisätä ja tosiaan yritän päästä itsekkin seuraavaan miittiin, ensi viikolla voisi sopia, esim. to (23.7.) tai perjantaina (24.7)

Ilkkius wrote:Oisko sellaisessa mitään ideaa, että pidettäis joskus Zeitgeist Suomi -kokoontuminen?

Mun mielestä olisi, sitä voisi hyvin käyttää mm. koordinoimaan noiden eri ryhmien muodostumista ja auttaa niitä alkuun.
moon

Postby Lemieaux » Tue Jul 21, 2009 21:30

moon wrote:joo, mut voi lisätä ja tosiaan yritän päästä itsekkin seuraavaan miittiin, ensi viikolla voisi sopia, esim. to (23.7.) tai perjantaina (24.7)

Periaatteessa mulle ainaki kävis kyllä miitti tälläkin viikolla, mutta eipä tässä ehkä enää ehdi kutsua porukkaa koolle. Mutta ens viikolla ois taas tarkotus pitää yks (tai ehkä kaks) miittiä Tampereella. Tervetuloa irc-kanavalle iteroimaan, laitan mailitse kutsua sitte kunhan saadaan maililistat toimimaan.

On ollut myös ircissä puhetta vähän isommasta, koko Suomen Zeitgeistin miitistä, joka ois hyvä järkätä elokuun aikana. Tarkoitus ois järkätä se Tampereella, sillä Turkulaisille tuskin on niin suurta väliä tulevatko he Helsinkiin vai Tampereelle, eikä se Helsinkiläisillekään niin pitkä matka ole. Mutta kaikki nämä uudet ja pienemmät paikkakunnat joissa ei vielä ole hirveästi toimintaa, ovat lähempänä Tamperetta kuin Helsinkiä (kuten Jyväskylä, Oulu, Kuopio jne). Ja heitä ois tarkotus auttaa alkuun ja saada aktivoitua. Tästä tulee ihan oma topiccikin.
Lemieaux

PreviousNext

Return to Tampere