TRE SEURAAVA MIITTI 5.1.2011 klo 18 @ Hertta

Tampereen alueen toiminnan organisointiin tarkoitettu foorumi.

TRE SEURAAVA MIITTI 5.1.2011 klo 18 @ Hertta

Postby Joutsipoude » Thu Apr 09, 2009 18:23

Musta olis hyvä kehitellä Tampereelle paikallista z-toimintaa.
Jotain miittejä tai tapaamisia vaan järkkäileen. Ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan.

_______________________________________________________________________________________________________________________________

SEURAAVA MIITTI, MIITIN ASIALISTA JA MIITTIRAPORTTI (TULEE MIITIN JÄLKEEN WIKIIN)

Aika: 15.9.2010 klo 18 Kulttuurikahvila Hertassa (Näsilinnankatu 22)

Asialistalla:
-Oriveden Reikä Reuna-Addendum keskustelun raportti
-TS3-miittien fb-eventti
-Valtakunnallisen ohjelman kertaus (jos tarpeen)
-Vihreä Kino
-muut asiat
Last edited by Joutsipoude on Tue Nov 17, 2009 18:42, edited 4 times in total.
Kaikki rahajärjestelmät toimivat ainoastaan sillä edellytyksellä, että tuotteet ja palvelut voidaan pitää niukkoina. Nykyisen vallitsevan rahajärjestelmän vika onkin siinä, että raha ITSESSÄÄN on niukka resurssi.
Joutsipoude

Re: Tampere

Postby eliisa » Thu Apr 09, 2009 19:21

No ehdottomasti! On Tampere kuitenkin sen verran suuri kaupunki, että luulisi löytyvän kiinnostuneita. Pitää vain sopia aika ja paikka, siitä se lähtee.

eliisa
eliisa

Postby Lemieaux » Thu Apr 09, 2009 19:50

Joo, tästä on ollu puhetta jo kauan mutta tähän mennessä mä ja Joutsipoude ollaan käyty Helsingissä joka kerta :) Kyllä mä siellä jatkossaki käyn miiteissä, mutta sen lisäks vois tosiaan hommailla jotain myös täällä Mansessa. Oon siis täysillä messissä.
A dream you dream alone is only a dream. A dream we dream together is reality.
Lemieaux

Postby gonzoflam » Fri Apr 10, 2009 10:11

Ehdottomasti tampereelle toimintaa!
gonzoflam

Postby Joutsipoude » Wed Apr 22, 2009 21:41

Pidetäänkö miitti ens v-loppuna? Pe la tai su.
Itse suosisin jotain iltaa...paikka vois olla baari, esim cafe europa tai joku parempi mesta.
Irc kanavalla olisi 4 ihmistä mahdollisesti pääsemäs su päivällä.
Kaikki rahajärjestelmät toimivat ainoastaan sillä edellytyksellä, että tuotteet ja palvelut voidaan pitää niukkoina. Nykyisen vallitsevan rahajärjestelmän vika onkin siinä, että raha ITSESSÄÄN on niukka resurssi.
Joutsipoude

Postby Lemieaux » Wed Apr 22, 2009 22:56

Lauantaina oon luultavasti Tampereella, mutta siinä tapauksessa olen Tupsulan ulkoilmakonsertissa (jonne toki saa tulla kuuntelemaan ja bilettämään). Oma bändini tuskin esiintyy kun emme ole ehtineet treenata, mutta bileet ei siitä huonone, pikemminkin päinvastoin ;) Täällä voidaan siis olla mun luona (asun Tupsulassa) jos jengi haluaa, ja ehdimme varmasti myös miittailla ihan meidän porukallakin eikä tarvii koko ajan olla muiden ihmisten seurassa bilettämässä... tai sitten voimme miittailla sunnuntaina.

Molempi parempi? :)

Tupsulasta ja ulkoilmakonsertista voi lukea tuolta lisää: http://www.tontut.fi/tupsula/ ja http://www.tontut.fi/tupsula/toiminta/
A dream you dream alone is only a dream. A dream we dream together is reality.
Lemieaux

Postby moon » Fri Apr 24, 2009 10:16

Europe on kiva paikka, Hertasta saa muistaakseni kokoustilaa myös ilmaiseksi http://www.kahvilahertta.org/ . Yritän päästä paikalle silloin kun olen Tampereella, ensi lauantaina en kuitenkaan pääse :(
moon

Postby Joutsipoude » Sat Apr 25, 2009 01:21

Joo tää tais tulla parin päivän varotusajalla vähä liian äkkiä eikä erillistä threadiakaan ollut miittaamista varten.
Mut edelleen on kiinnostusta Tampereen omaan toimintaan. Tuo herttakin vaikuttais ihan hyvältä mestalta, en ole koskaan poikennut.
Mut tosiaan mä oon huono ehdottamaan tai järjestämään mitään.
Vieläkin on tän v-lopun miittaamismahdollisuus varmasti voimassa, nythän on vasta lauantai!
Joutsipoude

Postby eliisa » Sat Apr 25, 2009 01:50

Hertta olisi siinäkin mielessä hyvä paikka, että sinne voi jättää materiaalia ihmisten saataville (mikäli sellaista on). Lauantaina siellä on kylläkin ohjelmaa ja tapahtumia, mutta sunnuntaina ei näyttäisi olevan mitään. Tietääkseni se on sunnuntaisin auki, ainakin viime sunnuntaina oli, sillä pistäydyin siellä.
eliisa

Postby moon » Wed Apr 29, 2009 13:56

eliisa wrote:Hertta olisi siinäkin mielessä hyvä paikka, että sinne voi jättää materiaalia ihmisten saataville (mikäli sellaista on).

Joku esittelylehtinen voisi olla järkevää painaa, niitä vois vaikka ihan jätellä sinne tänne, vaikka busseihin jne. Ja myös joku isompi lehtinumero jossa olisi isompia artikkeleita ja esittelyä liikkeestä voisi olla hyvä. Niitä voisi jakaa eri tapahtumissa.
moon

Next

Return to Tampere