Turku

Turun alueen toiminnan organisointiin tarkoitettu foorumi.

Re: Turku

Postby Jussi Valonen » Mon Jul 19, 2010 23:02

Heinäkuun tapaamisista osa on jo pidetty (7.7.) ja kaksi olis vielä tulossa. Äänestykset ovat tapahtuneet doodlen kautta (http://www.doodle.com/44r8qzcrne6229qt ) ja seuraavan tapaamisen ajankohdaksi valikoitui keskiviikko 21. eli kirjoitushetkestä ylihuomenna. Paikkana on tällä kertaa Vähätori, keräännytään siihen suihkulähteen lähelle jos sää sallii. Jos sää on huono niin sitten nähdään kirjaston kahvilassa, Café Siriuksessa. Osa innokkaista on ilmaissut tulevansa paikalle jo kello 17, itse olen paikalla varmaan siinä kello 17.15. Tuon miittiin flyijereita joista osaa ei ole leikattu eli pientä puhdetta siinä samalla.

Doodlessa voi vielä äänestää viimeisestä tapaamisesta, joka on jokin päivä välillä pe 23.-la 31. Tiistai 27. näyttää tällä hetkellä sopivimmilta vaihtoehdoista.

Elokuussa varmaan nähdään loppukuusta, teen siitä doodlen kun tuo viimeinen tapaaminen lähestyy.
Jussi Valonen

Postby Jussi Valonen » Wed Jul 28, 2010 15:45

Okkei, vähäisen mielenkiinonn ja muiden syiden takia (käsittelen niitä maililistalla) pyörrän tuon heinäkuun kolmannen tapaamisen järjestämisen eli seuraava tapaaminen elokuussa. Doodle tulee jossain vaiheessa "lähiaikoina".
Jussi Valonen

Postby Jussi Valonen » Thu Aug 12, 2010 00:09

Tein doodlen elokuun tapaamiselle mutta mailien lähettäminen ja mahdollinen muu selvitystyö jää torstai-illan puolelle. Doodle tässä, äänestysaikaa viikon loppuun saakka (täsmennys kun olen lähettänyt mailit).
Jussi Valonen

Postby Jussi Valonen » Thu Aug 19, 2010 23:01

Äänestys päättynyt, perjantai 27. oli ainut sopiva kaikille äänestäneille.

Jotain infoa piakkoin asiasta on maililistalla.

Paikka on Kirjakahvila (googlatkaa jos vieras paikka) ja aloitellaan 17:30. Olin katsovinani ettei siellä ole mitään ohjelmaa eli varmaan on auki taas kello 19 saakka, ilman taustahäiriötä esityssäädöistä.
Jussi Valonen

Previous

Return to Turku