by Technomage » Sat Mar 06, 2010 02:23
Noniin, herätys Helsinki! Z-päivä lähestyy kovaa vauhtia ja olen hieman huolestunut siitä miten Helsingin Z-päivän mainostus ja käytännön organisointi etenee. Olen itse ollut vähän kiireinen muissa tämän liikkeen asioissa, jonka vuoksi tässä meinaa tulla vähän kiire nyt.
Meilla on kuitenkin viikko aikaa vielä ja nyt tarvitaan kaikkia pääkaupunkiseudun Z-liikkeen jäseniä astumaan esiin. Tarvitsemme ihmisiä Z-päivän mainostukseen ja käytännön organisointiin, monenlaisiin tehtäviin. Tarvitsemme muun muassa ihmisiä
1) Jakamaan flyereita ja laittamaan julisteita sopiviin paikkoihin sekä tietysti ne itse flyerit ja julisteet pitää saada tulostettua/painatettua pikimmiten
2) Tarvitsen apua itse Z-päivän käytännön organisointiin eli konehuonevastaavan, joka huolehtii addendumin sun muun näyttämisestä elokuvateatterissa, tähän on alustavasti ilmoittautunut rastaman
3) Tarvitsen yhen ihmisen kuvaamaan tätä tapahtumaa, ehdotan tähän Droppenia, mutta haluan varmistuksen pikaisesti
4) DVD-standille tarvitaan henkilö, joka jakelee DVD/CD-levyjä, jotka sisältää Addendumin. Siinä ständillä on hyvä olla useampikin ihminen, jotta he voivat keskustella kävijöiden kanssa. Tarvitsemme myös ne DVD:t ja CD:t eli sovitaan kuka niitä polttaa ja kuinka paljon.
Esitän nyt kysymyksen, missä on PK-seudun aktiivit? Herätys nyt perkele, alkuviikosta alan soittelemaan jokaiselle tuntemalleni Z-henkiselle ihmiselle jos ei ala yhteydenottoja näkyä joko tämän ketjun tai jonkun muun kanavan kautta. Ilmoittakaa minulle millä tavalla haluatte osallistua Z-päivään ja mitä resursseja teillä on käytössänne ja pikaisesti.
Mulla on mustavalkolaseri ja DVD-polttava asema muun muassa, mutta voin yrittää saada värilaserilla esim. siskon koulun kautta tulostettua flyereita. Se on kuitenkin aika long shot ratkaisu eikä täysin varma, toivottavasti kätevämpiä ratkaisuja löytyy.
Zeitgeist.fi website admin, forum admin. Yhteydenotto zeitgeistfinland(ät)gmail.com, kiireellisissä tapauksissa löydät yhteystietoni Wikistä.
Loistava Zeitgeist-aiheinen video nimeltään Awakening -
http://www.youtube.com/watch?v=cAjFBsp__aE