Erittäin hyvää palautetta Shiomega!

Päätin jo, että jos itse olen järjestämässä jotain Z-päivää ensi vuonna niin haluan tietää tasan tarkalleen ne ihmiset, jotka sinne tulee "järjestäjiksi" ja minkälaista materiaalia tai muuta kamaa ihmisille jaellaan. Tosin jos PK-seudulle tulee riittävästi ihmisiä tähän mukaan ja itsellä on rahatilanne kunnossa, niin voisin harkita matkustavani pääeventtiin.
Tilat on aina hankala kysymys, mielestäni tärkeimpiin vaatimuksiin kuuluvat kuitenkin 1) hinta ja 2) koko. Andorra ei ole tosiaan edustavampia paikkoja ja jos saadaan vastaavan kokoinen tila vastaavaan hintaan tai halvemmalla, joka on edustavampi, niin otetaan se ehdottomasti mielummin.
Keskusteluun pitäisi varata mun mielestä vähintään tunti, eli mahdolliset viivästykset mukaan lukien ehkä 1,5h. Mitä tulee erilaisiin tarjoiluihin niin sitä mietin jo viime vuoden Z-päivään, mutta ei saatu toteutettua. Yritetään ens vuonna. Aikatauluun liittyvät rajoitukset oli lähinnä tilaan liittyviä, sitä ei saatu vuokrattua kuin tuolle ajalle. Tarkoitus oli tehdä kuuden tunnin eventti esim. neljästä kymmeneen tai kolmesta yhdeksään tjsp.
Mitä tulee meidän materiaaleihin niin uskoisin niiden olevan aika hyvässä kunnossa tulevissa tapahtumissa, sillä käännöstiimissä on tätä nykyä paljon ihmisiä ja tekstityksiä ym. oikoluetaan ahkerasti. Toki meidän pitäisi kehittää ihan omaa materiaalia enemmän, ettei käytetä pelkästään jotain PJ:n matskua jne. Eli omia luentoja, joissa on asioita myös Euroopan ja erityisesti Suomen näkökulmasta.